Tre gubbar tre gubbar från pepparkakeland...

Då har jag precis varit ute på en liten skogs/spring-efter-boll-promenad med lille hugo =)
Och efter denna promenaden så sitter jag mnu ensam hemma igen då alla utom jag är på jobbet, lite tråkigt men det får gå...

Tidigare idag innan Björn och Elina drog till jobbena så bakade vi ihop en liten pepparkaksklump som vi har tänkt att göra lite pepparkakor av imorgon, tillsammans med det andra julbaken som vi tänkte tillbringa en heldag imorgon eftersom Elina och Björn är lediga och jag slutar halv 11 på förmiddagen imorgon.. ska bli väldigt roligt..

Vi hann även med att pynta några apelsiner med nejlikor idag också.. här har ni dagens resultat!!

ajdå.. det blev inget resultat, inte i bilder i allafall. får inte över bilderna nu,, så får fråga björn när han kommer hem vad det är för fel!!?? hmm..

men men, nu blir det pepparkakor (köpta) och varm choklad =)
puss/sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0