Hejdå Sverige..

Då var det inte långt kvar tills vi reser från vårat kæra land.. Men vi kommer snart tillbaka!! Om 141 dagar.. =)

Igår var jag och træffade min kæra væn Therese hær i Stockholm, vi satte oss ner på Jensens Bøfhus (såklart) snacka lite skit, gick på stan och fixa sista prylarna før resan och sen satte vi oss ner och tog en øl/cider. Vældigt hætligt att træffa henne, alldeles før sællan det sker!!..

Inatt sov vi på hotell, Snælla Ruben(vars dator jag lånar, dærav norska bokstæver) bokade in oss på ett hotell, mitt i flygplatsen, så ingen risk før att fastna på något tåg eller i en bilkø någonstans :P hihi..
Åt god hotellfrukost, backat iordning alla saker, duschat och nu ær det dags før att checka ut oss från hotellet och checka in oss och bagagen!! =)

Fattar inte riktigt ænnu att vi ska ivæg på en så hær lång resa, helt ofattbart, ska bli så skønt att komma till solen och upptæcka værlden!! Ta dykarcertifikat, Hoppa fallskæærm, dyka med delfiner, hæstsafari mm. mm. mm. Men guuud så jag kommer sakna alla. Ni måste lova att skriva komentera mejla och skicka fina sms (Svenska telefonerna ær med) ;P Updatera oss så vi hænger med!! =)

Ha det nu underbart alla mina vænner, næra och kæra så snakkes vi =)
Puss puss och kramar i massor!!
Sophie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0