Linnen, T-shirt, Badkläder,

  • Pass
  • Underkläder
  • Viktiga papper
  • Tandborste..

And so on!! Idag har vi gått igenom allt som behövs packa inför resan, vad som ska införskaffas på stan imorgon och sista sakerna som vi behöver hämta i förrådet. Beställt personbevis, kommit överens om vilken försäkring vi ska ha och mycket mer, en väldigt effektiv dag med andra ord!! Känns skönt att få så mycket gjort och känna att man inte behöver stressa så mycket det sista.. förhoppningsvis!? ;P

Imorgon ska jag först till Vårdcentralen för att se så allt står rätt till med mig nu innan vi åker :) måste även köpa mig en ny MP3 så jag kan ha något skojj att lyssna på under alla flygresor vi kommer göra! Kanske om jag hinner så ska vi kanske baka lite julgodis eller liknande med Mor =) lite julmys ska det allt bli..

Imorn kommer även våran bror hem från Norge =) Han kommer hem Bara för våran skull (och kanske lite för att han ska flytta till Gbg också), snäll bror vi har!!



Nu måste jag sova, klockan står på 8..
sov så gott
Puss kram/Sophie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0