Resans Forsta dyk

I dag bar det av mott havet med dykar utrustnigen.. ivrig att fa prova den i sanur channel! a det ar en uderbar kannsla att fa tippa  bakot fran baten  a falla med ryggen ner mot vattnet for att sen  koma upp a ge tecken pa att allt ar OK. sen ner pa 8.8 meters djup  a simma bland de tropiska fiskarna.. det ar en helt annan vard dar liksom 29 grader i vattnet 35 pa land:D  Ja det later inte mycket men men vilken skillnad. jag och sofie va buddys, dock slog hon till mig ett par ganger med sina tentakler nar hon forsokte manuvrera dar nere, men jag klarade mig undan fara denna gagen..  skamt a sido hon va en toppen partener och vi va klart det basta paret dar nere.. om jag far saga min mening... Elina klarade sig Ovantat bra med inga konstigheter bort sett fran nar hon skule ga ner forsta gangen da vi all andra hade gott ner pa botten a vantade men de kom igen Elina.. Men till sisst kom hon  fast valdigt sakta.. for er som inte vet sa  gor det Valdigt ont i oronen pa djupt vatten om man inte tryck utjamnar  Elina hade inte ricktigt fatt till snittsen pa det forns nar hon till slut kom ner till oss och kunde va med a leka fisk.. tack och hej makrills pastej / Bjornen i vattnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0