Smile though your heart is aching...

...Smile even though it's breaking!!

Kommer sakna alla mina underbara vänner sååå fruktansvärt mycket!! Gör ont i hjärtat nu när jag tänker på det!! Idag var sista dagen på jobbet och vi sa Hej Då till alla!! Kvällen avslutade vid med Virran, Emson, Becca, Marie och Ruben på Jordbaer Pikene med lite god mat och lite sista skitsnack tillsammans!! Den sista måltiden blev det nu innan resan!!

Ååhh.. har vart så underbart-underbart att träffa dessa människor! Är så glad att jag valde att flytta 1år till Norge för att jobba, fick så mycket mer än bara ett jobb och pengar! Underbara vänner som jag verkligen hoppas jag får vara med resten av livet ut! Ni ha gett mig så mycket under denna tiden! TACK =)
Det blir väldigt djupt det här nu!! men är jobbigt att veta att jag inte ska få träffa alla på över 5månader nu!! *suck*
Nu läcker jag också!!.. snyft!!

 
Elina och Subbe!!
 
Jag hade bakat två tårtor som jag och Elina dekorera på jobbet och sedan bjöd på.. mums!!
 
  
Jorden runt på 142Dagar ska vi klara av då!!?

På Jordbaer med hela härliga gänget!! Kommer sakna er!

Var ju bara tvugna att ta en skojjbild också!! hihi
 
Bruchetta!! Virran och Lillan är ledsna för att lämna varandra..
 
Ruben, Elina, Becca och Marie

Emson och Virran!! =)

Får ta och lyssna på lite Nat King Cole - smile, och tänka positivt =)
Sov så gott mina underbara änglar <3
Puss/Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0