"Snow is falling, all around and..

children playing, having fun, it's the season, love and understanding, Merry Christmas everyone"

Jul jul, strålande jul!!
Snacka om att jag längtar till julen nu när det har snöat nonstop i över ett dygn nu!! ÅÅååhh, jag bara älskar snö och julkänslan kring det. Satt och diskutera med en på jobbet igår om hur jobbigt hon tyckte det var med all snö och jobbigt och skott osv, medans jag såg bara positivt med det, även om det är jobbigt så tycker jag det är en viss charm med det, jag får sån julkänsla så tänker bara på det på ett positivt sätt =)
Hur jag ska klara mig utan snö på julafton i Sydney vet jag inte, men det gäller väl bara att dra på sig tomteluva, äta skumtomtar och sjunga jullåtar så ska jag väl komma in i känslan ;)


Julgran och julklappar under den, det kommer jag sakna!!

Idag blir det Halloween-slash-inflyttnings-slash-födelsedags-fest hemma hos våra vänner Charlie,Anna,Emelie,Oumad och Fredrik i Jessheim!! Så dags att dra på sig outfiten igen! =)
Kommer köra nyktert ikväll så alla glada människor kan komma hem tryggt och sova skönt i deras egna sängar, visst är jag snäll!!

Nu ska jag börja förbereda mig lite, duscha och ta fram alla kläder =)
Ha en suuuperhelg. Puss Sophie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0