Tröööött!!!

Ååhh. sitter som en sombie här framför datorn och kan inte tänka snäbbare än vad en snigel kryper.. får alvarligt talat tänka efter två gånger varje gång jag ska göra något så jag för det första vet vad jag skulle göra och sedan hur jag ska göra det.. Seeg och trööött till max!!

Har ju tänkt och träna idag och skulle verkligen behöva träna ett riktigt motionspass, verkligen röra på mig, men på gymmet har de fått för sig att på fredagar och lördagar så ska vi inte ha några gympapass så det blir svårt för mig!? Vill helst inte gå ut i kylan och gå/springa, är så fruktansvärt halt också!! men men, får väl springa på ett löparband eller något!? får se om jag pallar mig dit senare!!


Kort från förra vintern, men är nästan lika mycket snö nu med, ca decimetern!!

Nu blir det iallafall först ett avsnitt 90210! =)
Ha en bra kväll. puss kram /Sophie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0